Tuesday, August 09, 2005 0 Comments A+ a-

Aku note segala activity aku dlm organizer aku. Harini aku mendapati bahawa:

I heven't been on a date since 14th June 2005. Hahaha...!!

;P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pupus
Dewa

Aku tak mengerti apa yang kurasa rindu yang tak pernah begitu hebatnya

Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu meski kau takkan pernah tahu

Aku persembahkan hidupku untukmu telah ku relakan hatiku padamu

Namun kau masih bisu diam seribu bahasa dan hati kecilku bicara

Baru kusadari cintaku bertepuk sebelah tangan kau buat remuk sluruh hatiku

Semoga aku akan memahami isi hatimu yang beku semoga akan datang keajaiban hingga akhirnya kaupun mau

Menanti Sebuah Jawaban
Padi

Aku tak bisa luluhkan hatimu Dan aku tak bisa menyentuh cintamu Seiring jejak kakiku bergetar Aku tak terpagut oleh cintamu Menelusup hariku dengan harapan Namun kau masih terdiam membisu

Sepenuhnya aku ingin memelukmu Mendekap penuh harapan tuk mencintaimu Setulusnya aku akan terus menunggu Menanti sebuah jawaban tuk memilikimu Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku Semoga kau tau isi hatiku Dan seiring waktu yg terus berputar Aku masih terhanyut dalam mimpiku

Aku tak bisa luluhkan hatimu dan aku tak bisa menyentuh cintamu

Cintaku Pergi
Reshmonu

Dari mulanya, bersua Bagaikan impian, ku tak percaya Kuyakini kau kan ku jumpa Kau fantasi ,yang ternyata

Istana tiada ertinya Cinta tiada di sisi Apa guna segala possesi Cintaku pergi Kau emosi cintaku Ku inginkan tawa mu

Bagaikan pari pari, dilaman surga Episod malam, november tiga Persis dalam memori, masih ku rasa Walau kita dah lama bersama

Tapi kulupa, janji pertama Untuk luangkan, masa bersama Kini kau pergi, membawa diri Cintaku pergi, tak bisa sendiri

Ku berjanji padamu, ku berikan segalanya Siang dan malam ku bekerja mahligai dibina Hadiah permata semuanya hanya pandangan mata Sering kali, kao coba berkata tak perlu itu semua

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arghhhhh...!!! Takde mood nak wat keje!!!