Wednesday, August 24, 2005 0 Comments A+ a-

Kalau dalam movie omputih.. ada scene yg mana org ketuk pintu, pastu lelaki bukak pintu tak pakai baju, tiba2 dtg sorang pompuan peluk pinggang lelaki tu. Pompuan itu hanya dibaluti selimut sahaja.

Gambaran itu menghantui aku pada hari ini, sejak pagi tadi. Pernah juga tergambar scnene ini dlm pala otak aku suatu ketika dahulu..tapi aku abaikan. Harini dia datang balik. Lalu ia agak mengganggu semangat aku utk membuat kerja. Juga mengganggu semangat aku utk menjalani hari ini dengan ceria.

* Tolong la jangan tido ngan pompuan suka2 hati *

Kenapa la aku risau sangat ni. Aku tak suka tau rasa cam bangang2 je camni. Aku tau dia bukan yg macam tu.. tapi still... ada possibility. Eeeee..ape nih? Apesal aku nih??? Haritu msg aku bunyik macam dalam kesusahan. 1st thing dalam pala otak aku, dia kena tahan polis. Takpun dia baru lepas bertumbuk dgn orang ke..sampai sakit2.. Tapi sebenarnye takde ape pun. Aduhhhh...aku rasa aku yg sakit nih!

Jadi kesimpulannye... patut ke aku pegi jumpa dia? Aku rasa taknak pasal aku takut aku yg akan ketuk pintu dan dapati.. *sebagaimana yg digambarkan di atas* At the same time aku nak jugak pegi pasal dah lama tak jumpa.

Tegar
Rossa

Tergoda aku 'tuk berfikir
Dia yang tercinta
Mengapa t'lah lama tak nampak
Dirimu di sini
Jangankan ingin ku tersenyum
Tak ada gairah
Kuingin s'lalu bersamamu
Kini ku resah
Diriku lemah tanpamu
Oh...

Gapai semua jemariku
Rangkul aku dalam bahagiamu
Ku ingin bersama berdua selamanya
Jika kubuka mata ini
Ku ingin s'lalu ada dirimu
Dalam kelemahan hati ini
Bersamamu
Aku tegar...

* Erm...tegar tu ape eh? Hehehe..yg aku tau aku suka lagu nih *

Lagi aku citer, lagi aku rasa takbest. Baik aku buat keje. Tapi camne nak wat keje? Menda tu dok ada je dalam pala otak aku! AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa...!!! Aku ni sakit la. I need a vacation. Or medical treatment.