Wednesday, August 03, 2005 0 Comments A+ a-

Trip to Kelantan is cancelled. Mummy takmau socialize dengan orang2 PPD. Thank GOD for that..I don't have to sit all the way in the bus with that girl, who talks about her boyfriend 24/7. I can bear a few minutes talking 'bout her beloved, but after a few hours, it gets so annoying! Even the girl's mother tak kuasa nak melayan dia. Cuma MY Mummy aje la tempat dia mengadu. *Nasib la Mak...sape soh Mak layan dia awal2 dulu kan? Hahahaha..!! * Berbalik kepada cerita asal, I want to sit with Mummy on the bus, and have Mummy all to myself throughout the trip. Tapi nasib baik Mak cancel!! Heheheh.. lega pala otak aku. Ahaks!

So I guess this month aku takde la bizi sgt during the weekend. This weekend pegi tgk final AF, next weekend servis keta + OUM nye registration, 3rd weekend I'm free...lepak KL aje la ye..tido sepanjang 2 hari. *seronoknya!* And that final weekend.. kena balik Muar, ada wedding kawan. Aduh... all my friends are getting married! All my IMU friends la.. my school friends semuanya masih macam dulu lagik..ntah kenal ntah tidak kaum lelaki..hehehe.. my college friends cam biasa aje..tak ramai yg nak kawen, ada yg dah kawen, ada yg dah ada baby, dan ada jugak yg akan ada baby. My whole family pun pelik dengan aku sekarang. Dulu almost every week pun aku balik. Nowadays, sebulan sekali nak balik pun susah. Wedding sana sini!! Ade gak diaorg tanya biler turn aku. Oh well..wat cemana.. hati aku tak terbukak lagik nak ada boyfriend, let alone getting married! Muahahaha... Biarlah aku ngan Jaja tinggal sama2, bela kucing. Hehehehe..

* Breaking news : Lub's in labor room now. Having her second child! *

To all those getting married, congratulations. To all yg nak tunang, congratulations gak...and jangan tunggu lama2. To all yg dah jadi parents, good luck..jadilah parents yg baik. To all yg akan jadi parents, jaga kesihatan, makan, minum..semoga selamat semuanya. To all those yg tgh bercinta, jgn tunggu lama2 gak...dan jangan ada perkara sumbang yg berlaku. To me, be happy...always!