Blog Deer-ie,

Friday, March 13, 2009 4 Comments A+ a-

Aku tak suke the word "Dear" or "Sayang". Dan aku tak suke bila orang cakap menggunakan perkataan2 tu di belakang ayat. Contohnya,

"Kita pegi makan kat Genting la dear :)" or "Belok kiri lah sayang..."

I mean.. WTF? Geli weiii... Serious aku sangat geli dengan ayat2 panggilan cenggitu. Ada orang yg pernah buat ayat cenggitu kat aku, lelaki dan perempuan. Dua2 aku geli. Although yg lelaki tu rasa geli bercampur bunga, rama2 dan confetti... tapi still geli gak.

Dan aku tak pernah cakap dgn org lain cenggitu. No way. Yucks. Bleh buat usus aku terkeluar lalu mulut.

4 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
2:35 PM delete

Hahaha.. kau kena cari lelaki mcm aku.. Aku tak pernah panggil Liza sayang etc.. aku tak reti, hahaha..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
2:37 PM delete

Liza tu wife kau. skali skala panggil aaa weiii... :P

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
4:00 PM delete

Sayang you can dance. DAFI!!!!! (crying out franctically)

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:06 PM delete

DAFI I LOVE YOU!!! (sambil menitiskan air mata kegembiraan)

:P

Reply
avatar