Cakap Pusing - Pusing

Thursday, March 26, 2009 4 Comments A+ a-

Kenapa orang yang call untuk offer credit card ke, insurance ke.. ape2 jek la... diaorang banyak sangat cakap?

Aku faham dia nak terangkan apekah offer dia, tapi part nak soh kita amik offer tu dan bayar... hishhh.. berbelit sana sini. Memang saje nak kena kan orang la. Aku ni dah la jenis bangang bab2 ni, pastu biler aku tanya sepatah dia jawab panjang2 siap mcm nak citer balik apa offer dia. Jadik lebih tak paham la aku! Kalo kat ofis pun sama. Boss terang pendek aku paham. Satgi bebudak lain tak paham, boss pun citer panjang2, last2 aku yg balik confuse tak paham. Padahal aku dah grasp the concept masa 1st dia citer.

Adeh... skang aku plak cakap pusing2 mcm tangga spiral.

Now everytime ada orang call for any offers, aku tanya benda tu mesti ke aku amik? Ada option for me to say no? To me orang tu patut jawab Yes/No aje. Tapi biasala nak peningkan pala kita, dia pi pusing2 lagi ayatnye. Of course lah last2 jawapannya aku ada option to say No.

Lenkali cakap pendek2 bleh? Dan kasi ruang untuk aku bertanya. Usah bazirkan air liur dan tenaga anda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TAHNIAH ! ANDA DIPANGGIL MENDUDUKI UJIAN MTeST!
(Malaysian Teacher Selection Test)

Sabtu ni, ok! Memang main rempuh aje la. I can do it! Aku harap aku berjaya.

InysaAllah

4 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
3:21 PM delete

sukalah theme nih!

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:08 PM delete

awww :">

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
5:11 PM delete

Kalau kau berjaya aku doakan kau nnt mengajar di sekolah paling hulu di Sarawak.. Wahahahaha.. jgn marah Jihan.. okla dekat Muar... sekolah yang paling dekat dengan rumah kau..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:36 PM delete

hahahahha.. tu mcm dah nyampah sgt dah ngan aku... hahaha..
anyway, exam pun tak lepas lagi. seram nih.

btw, ade sorang kawan aku nih ngajor kat sarawak. pompuan single. kumpul duit dapat pegi australia, ok! balik je terus tunang. tp bukan dgn cikgu. hahaha..

Reply
avatar