Double Decker

Saturday, March 14, 2009 4 Comments A+ a-

Sampai gak hajat aku (ayat cam org tua) nak naik bas 2 tingkat. Yeay! Thank you, bas Mayang Sari! Dah la seat macam kerusi Osim, tak ramai orang (bas kol 11 mlm, mana tak nye), dan air-cond yg sejuk dan nyaman. Tak lupa juga terima kasih kepada my W910i yg ada fungsi radio dan walkman dan sound yg best. Mendodoikan aku sepanjang jalan. Nak update blog dlm bas, tp intenet connection tak stable plak. Kejap ada kejap tak. Tensen aku, lalu tido.

Lenkali if aku rasa malas dok KL hujung minggu, aku balik naik bas jek. Kol 11 mlm. Mayang Sari. Hahaha

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
11:34 AM delete

abislaa... nanti orang muor lain pun naik bas sama, waktu sama jugak seabb ko dha bagitau orang ramai dalam blog nih.

nanti next blog post ko "naik bas semalam malam, dah la panas sebab ramai orang, dan orang sebelah aku tido macam bab*" hehehe...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
1:26 PM delete

kau saje jek nak mematahkan semangat aku. :P

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
1:56 PM delete

lama gila tak naik bas...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:59 AM delete

bas rules!! ;))

Reply
avatar