Adik oh Adik

Sunday, April 12, 2009 4 Comments A+ a-

"Ha, kak.. Maxis Broadband mau?", kata one Chinese guy yg not so cute.
"Takpa", aku reply dan terus tengok tempat lain.

30 seconds later...

"Sori kak, amik masa kejap", terdengar suara yg agak sedap menegur aku. Dalam hati dah menyampah malas nak layan. Skali aku pusing je tengok dia... terus tukar jawapan yg dah plan dalam hati tadi.
"Ye?", jawab aku sambil mata tak bekelip tengok dia, bercampur sikit2 senyum.

I fell in love~~~~~~

...for the 100th time or so, I lost count. Comel giler with a very manly voice, seorang budak who looks not more than 19 offer aku Maxis Broadband. Serious shit comel, I had to buat tak tau kat Mummy yg dah dok tarik2 tangan aku soh jalan. Hishhh peluang berbual dengan mamat comel bukan datang selalu. Biler ada, jgn sia-sia kannye.

Who the hell cares what he has to say, as long as he's cute dengan suara sedap. Eh tapi in this case I cared, actually. Sbb dah agak tensen dengan Streamyx nye servis yg lagi slow dari siput. Isk isk tak penah aku rasa sangat conscious nak becakap with a kid, tapi tadi aku rasa mcm bodo lak ckp ngan dia. And Thank You to all yg meramaikan majlis PIKOM Pc Fair tadi. Dengan ada nye korang, dapat kami berbual dengan distance yg sangat rapat dan berlanggar2 gituh.

Everytime dia explain, Mummy kata.. "takpela, taknak". Tapi dia buat tatau kat Mummy, and.. errrr... aku pun... Ekekekeke...

* Sorry Mak! *

Dah agak2 tatau ape nak tanya lagi last2 aku tanya pasal registration fee. Dia pun cakap dan cakap, last2 aku kata... "Takpela dik, I still ada contract dgn Streamyx". Pastu dia kuarkan flyer "in case akak nak baca" dan scribble down his number "kalau ada apa2 nak tanya nanti".

Dan aku beredar dengan senyuman lebar.

4 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
11:01 PM delete

jangan memilih! (tak pasal2 plak hehe)

Reply
avatar
spermajalang
AUTHOR
8:57 PM delete

waa.. berbunga2 la balik dpt nombor kan??? tapi aku pun tensen gak ngan streamyx ni.. tunggu masa je nak tutup.. buduh nye streamyx!!

Reply
avatar
kerol
AUTHOR
7:45 AM delete

haha..adik cumel offer .. terkelip2 mata cik jihan neh. hahaha :P

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:52 PM delete

pizli : ye, tidak pasal2 pula. =P

spermajalang : jom tukar!! bengang aku weii.. slow giler babs..

kerol : isk mesti la bebb.. comel giler wa cakap lu. kalo lu tgk pun tegoda. =P

Reply
avatar