Hari Tax Se-Malaysia

Thursday, April 30, 2009 4 Comments A+ a-

Aha... sudahkah anda melengkapkan, menghantar borang dan membayar tax anda? Jika belum, sila lah bergegas sebelum jam 12 malam ini.

Disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cousin Nur kerana telah menguruskan segala-galanya. Saya ni taktau apa pun. Dan kepada Bik Chum yg telah membayarkan.

Makasih!!

=)



Saye baru tau akan kewujudan lagu ni. I know, I know... aku sangat slow. Sedih la lagu ni. Kalau bf bagi kat aku, confirm menangis seminggu. * Pastu aktif mencari yg lain * =P

Tido kol 3am pagi tadi, bangun kol 7.30am. Makan nasik masa lunch tadi. Sekarang layan lagu ni. Hmmmmm... kejap lagi ada yg berdengkur nih karang. Nescafe-O ais kawww kat mamak tadi tak jalan pun! Tipu!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, aku GAGAL lagi. Cis! Whatever lah! Confirm aku nak jadi tukang jaga Komodo kat Indonesia. Selamat tinggal.

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
12:51 PM delete

hang kemane plak dis weekend?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:32 PM delete

aku pi pangkor!! =)

Reply
avatar
Hazlinda
AUTHOR
11:37 AM delete

komodo tu apa?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:06 PM delete

komodo tu biawak giant. teringin nak pi tgk kat indon. =D

Reply
avatar