A Whole New Me

Monday, April 20, 2009 6 Comments A+ a-

"Maybe sebab aku dah dengar banyak experience orang, dah tau apa akan jadi next. Dah pandai sangat lah bab2 ni, so sebab tu aku tak pernah bercinta", kata aku kepada Dahlia.

Aku nak jadi bodoh.

Since aku cakap tu dengan Dahlia, I've tried to let myself fall & jadi bodoh. Aku taknak memilih. Aku taknak fikir. Aku just nak have fun dan rasa apa yg orang lain boleh rasa.

Bukannya kena kawen pun kan?

Releks lah brader!!

Mari kita tengok apa akan jadi next. Dia akan tinggalkan gf dia kah? Dating kat Koh Samui kah? Makan Nasi Padang hari2 kah? Shopping endlessly kat Vivo City kah?

And yes, aku taknak sembunyikkan sangat ape aku rasa. Kalau aku suka, aku nak confess je. Dia taknak, nasib la. Ingat, ini bukan tujuan kawen. Jadi takde nye aku nak rasa frust giler or whatever. Aku nak rasa je!!

Wish me luck ;)

6 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
10:11 PM delete

wtf? nih bukan dengan tour guide indon tuh kan?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:58 AM delete

maybe. tatau lagi. hahaha..

Reply
avatar
fiore
AUTHOR
2:01 PM delete

hahahhahahhaa.....so ape cerita terbaru =p

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:44 PM delete

no comment. haha =P

Reply
avatar
Hazlinda
AUTHOR
11:15 AM delete

tour guide indon? OMG! adakah??

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:33 PM delete

Tidak Hazlinda! Tidak! =D

Reply
avatar