Happy Birthday to Me

Monday, April 13, 2009 7 Comments A+ a-

Bangun pagi, kuar dari bilik... ada Birthday Card dari Mummy on the table... * terharu giler rasa macam nak nangis *



Pastu Mummy kasi duit lagi utk aku pi buat facial, sebab muke da gatal. Tapi kedai tu busy giler dia cuma ada empty slot kol 6ptg. Mummy kata simpan je duit tu, nanti balik Muor nak buat bleh guna. Hehehe..

Makdah pun kasi hadiah gak. Mentholatum; satu baru satu lagi yg tinggal half. Aku slalu sakit2 bahu aa, kadang2 sampai rasa dia menyengat giler. So if balik Muor, aku akan meleset2 kat Makdah nak mintak sikit cream tu. Hehehe..

At the party malam tu, Cousin Lin plak bagi hadiah. Siap wrap, ok! Patung berupa kambing biri-biri betina yg comel kaler pink. Hahaha.. Excited aku, sbb dapat hadiah bersama budak2 kecik yg lain. Wak Fuad & family pun datang. So ada total of 11 kids, 1 baby and about 20 adults. Memang best!


And of course I bought myself a camera kat PC Fair. Rm490. Sony Cybershot bodo2 jek la... kalo orang tengok mesti kene gelak punye la, sbb manusia da tak pakai kot. Tak kisah la kan, janji aku bleh amik gambar. 10.1 megapixel, biler masuk pc cun gak la gambornye. * lagi2 kalau aku lah model nye. haha *

Makton bagi RM100 yg dah di convert jadi Rupiah. Tapi Makton kata jangan belikan ape2 utk dia. Tu untuk aku spend kat sana nanti. Yeay! * Saaaaaaaayang Makton! * Masa semua orang nak balik smalam, Mummy bagi aku lagi hadiah. Dalam envelope berupa wang ringgit. Peh, serious shit rasa macam nak nangis lagi. Mana la datang nye duit Mummy tu bleh kasi aku banyak2.

So cita2 aku skang, next year aku confirm akan bawak Mummy & Makton ke Jakarta. Kesian pulak tengok Mummy baca catalog yg my fren the travel agent tu bagi. Macam mana aku nak mampu support 3 orang skali ke sana? I dunno, but I'll figure it out. Whatever it takes, walaupun aku cuma boleh spend RM5 sehari.

Makdah pun kasi lagi extra RM5 sebelum balik, yg mana aku terus singgah kedai runcit beli aiskrem Magnum Almond. =P~



Dan malam tadi tengok movie (atas katil yg takde sarung dan bersepah2 seperti gambar di atas) The Notebook and fell in love lagi! Dengan Ryan Gosling. Dulu aku tengok Young Hercules sbb dia, tapi takde la sampai suke giler. Malam tadi lepas tengok dia senyum, biasa la terus cair kan.. dan love story yg best itu, mmg fall in love lagi. Maka terpaksa ketepikan Adik Nazrin dari pc fair tu. Hahaha..

Overall, a GREAT birthday weekend!

7 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
7:48 PM delete

Hepi birthday Jihan. Semoga niat murni ko nak berbakti pada mak ko tuh dibalas dengan setimpal. Dah berapa dah ko tahun nih? 36? kan?

Reply
avatar
spermajalang
AUTHOR
8:50 PM delete

AHAHAHAHAHHAHAAHAHA.. siyot la hafezh... 36 tuh??? mesti tersedak2 si jihan.. woo byknye dpt hadiah.. jeles k..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:23 PM delete

Voldemort : terima kasih. tahun ni aku 27 (jawab dgn releks walaupun sebenarnye bengang!) :P

Sperm : semestinya sakit hati i bila baca ape hafezh tulis! hahaha.. hadiah dari kau still blom dpt lagi ok. ;)

Reply
avatar
nazri
AUTHOR
8:49 AM delete

epi besday too..
aku bagi sekuntum senyuman j laa
sbg hadiah..^ ^

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
9:42 AM delete

oh sudah cukup utk membuat aku gembira. thanks, nazri! ;)

Reply
avatar
kerol
AUTHOR
9:16 PM delete

pergh. ada 2 bijik laptop kasi den satu

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:50 PM delete

oh encik khairul.. selamat datang. ekekeke.. ko nak satu? amik yg tertutup tu lah. office punye. aku punye yg terbukak tuh.

Reply
avatar