Happy / Tak Happy?

Wednesday, July 01, 2009 5 Comments A+ a-

Dalam konteks keluarga, saya happy.
Dalam konteks kerja, saya tak happy.
Dalam konteks diri sendiri, saya lebih kepada tak happy.
  • Masalah jerawat, resdung dan keguguran rambut? Tak happy.
  • Masalah berat badan? Huh. Kalau happy mmg aku gila.
  • Masalah hati dan perasaan? Hmmm... average. Kalau ada orang mengurat, maka tak pijak tanah ler aku. Tapi, tak perlu la sampai bagi msg "abg suka senyuman Ji" Please la bang, geli pulak Ji membacanya.
  • Masalah kewangan? Average juga. Alhamdulillah cukup makan, sikit boleh simpan (walaupun sangat ciput nilainya), sikit leh gi buat rawatan muka dan dapat balik Muor every month.
Oleh itu, tontonilah The Powerpuff Girls untuk menceriakan lagi hidup anda. Ntah apa2. Dah nak tido. Bye.

5 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
9:01 AM delete

siapa2 yang mengorat kau dengan ayat suka senyuman, Ji pulak tu bukan Jihan... janganla kau layan walaupun orang tu millilonaire.. kita geng sempoi2 je.. baru best.. kalau jiwang gila macam tupening kau nanti...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:10 AM delete

hahahaha... mmg tak larat beb. habistu nanti aku kene panggil dia abg ke? HAHAHAHHAHAA... giler tak kuasa aku!

Reply
avatar
Voldemort
AUTHOR
11:51 AM delete

Kalo ada lelaki cakap macam tuh, takyah laa. Pada pemerhatian aku, lelaki yg hyper romantic masa nak tekel awek, mmg tak loyal langsung! Baik ko cari yg macam aku dengan Pizli :-D

*nak jugak promote diri sendri tuh

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
12:12 PM delete

Macam aku dengan kau memang tak boleh cakap apa.. The best!

Masa aku kahwin hari tu berapa ramai perempuan menangis kecewa.. Yang almost bunuh diri pun ramai..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:04 PM delete

hafezh & pizli : ya, korang mmg lelaki paling best. aku antara perempuan yg menangis masa korang kawen haritu. =|

Reply
avatar