Love Of My Life

Thursday, October 08, 2009 0 Comments A+ a-

Where you are that's where I wanna be
And through your eyes all the things I wanna see
And in the night you are my dream
You're everything to me

Kata-kata puitis ini hanya applicable untuk orang yg sedang dalam proses menambat hati si dia sahaja.

You're the love of my life
And the breath in my prayers
Take my hand lead me there

Kata-kata ini pula akan diucapkan tatkala hendak pujuk to get in his/her pants.

I cant forget the taste of your mouth
From your lips the heavens pour out
I cant forget when we are one
With you alone I am free

Yang ini akan dibuaikan di telinga si dia selepas bangun tidur, dalam proses untuk memujuk si dia untuk satu lagi round.

We go dancing in the moonlight
With the starlight in your eyes
We go dancing till the sunrise
You and me were gonna dance dance dance

And this verse here, cuma akan berlaku untuk pasangan yg sedang hangat berchenta la konon nya. Pabila melangkah ke the next stage, kesemua kata-kata indah dan semanis madu itu akan lenyap forever. Harap maklum.

Tapi saye suke juga. Kerana suara penyanyi itu sexy (pasti lah, ia nya Dave Matthews!) dan ada alunan gitar dari Santana. Jika didengar pada waktu malam pesta yg mana semua orang sedang ghairah menari, sungguh asyik!