Going International

Thursday, October 22, 2009 6 Comments A+ a-

Nah, I'm not flying out of the country. I'm not even going to Singapore. Hehe.. It's just that Singaporeans are here at the office. Well, the original Singaporean is my boss, yg dah macam jadi Malaysian. Then there's this Indian guy, I guess he's originally from India coz he has all the accent, but I believe he works in Singapore. Then there's an Arab guy, whom has nothing to do with Singapore. It's just that he's my new team member, currently working with my company. Haha.

Plus my new and cute Project Consultant, (If anybody from my office reads this, I am so dead) who is a Malaysian Chinese. And then finally, there's me. So that wraps up our team for this current project that I'm in. Oh, and petang tadi my French boss was in the meeting room discussing about servers which I have no idea what's going on anyway.

Of all these people in the room just now, I think it's safe to say that by the end of the meeting, I am attracted to the Indian guy who works in Singapore. Man! How come my cute consultant pun kalah eh? Hmmm... Combine cute consultant + baik hati Singaporean boss + hensem French boss + the Arab is nothing but the fact that I LIKE Arabs in general sbb diaorg hensem/cantik. Haha. Boleh kalah jugak semua tu?

Kalau nak compare him to Siva (the other Singaporean who has a British accent, tapi kali ni tak datang pulak), this guy is more soft-spoken and calm. Siva's loud, completely botak and SO damn sexy! Dia ni tak sexy lah. Tinggi, tak gemuk, but size orang yg dah kawen jugak la. Perut takde la. Normal. Ada rambut kerinting sket, and ada uban. Mata dia kot eh? Mata dia cam... hmmm.. cemana nak describe? Kalau tengok rasa relaxed. Dan cam kaler brown. And, sangat kemas orangnye. Smart gile ok. No tie la, cuma baju dia nampak sangat properly gosok & of the best material.

Dia ada gaya Professor yg hebat in an International University. Ramai student bleh jatuh hati kat dia. Errr... including me? Forgive me, tapi aku mmg cepat jatuh hati kat orang. Ekekeke... Anyway he's going back tomorrow evening. So esok aku nak melekat kat dia. Not because I like him, but because I need his consultation & tunjuk ajar to these new things that I'm supposed to complete in 2 month's time.

Buat sorang2 ok. Pak Arab tu buat jugak, cuma module lain la. Gila. Mana taknye aku cakap aku nak mati. Skang pun dah rasa cam nak demam. Eh tapi sebenarnye sebab semalam pi melepak sampai lewat malam dengan Capix. Hahaha..

Ok lah. Masa untuk saye pengsan sekarang.

6 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
12:10 PM delete

going international?? kau pun sama perangai mcm pekerja hotel!

(wahahhahaaha)

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
12:16 PM delete

hah!!! siot!! tapi aku tak bully warga negara sendiri ok!

Reply
avatar
spermajalang
AUTHOR
1:04 PM delete

saper professor hebat tuh? pasupatathani kah?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
2:26 PM delete

pasupatathani tanakachalam. ekekeke... =P

Reply
avatar
Liza
AUTHOR
1:56 PM delete

hahaha..korang ingat lagi pakcik tu...dier dah takde kat sini oiiii...dah berenti...tataula balik india or masih lagi ader di malaysia...rindu ker?!!

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:31 PM delete

ahhahaha.. liza nye pebret professor ek? ekekekek... takde makna nye nak rindu kat dia. cuma da lama tak menyebut nama dia. nama yg susah. ;))

Reply
avatar