Overworked & Underpaid.

Monday, March 29, 2010 0 Comments A+ a-

Yeke?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hish, benci gile aku dengan dia! Aku tau la aku tak pandai. Aku tau la aku memang betul2 tak pandai!!! Aku tau la ko tuh bos aku... tapi kalo dengan aku je nak marah. Ok, aku manusia, aku buat silap gak. But I said sorry. I NEVER get a single sorry from you pun. Macam la ko tu perfect sangat! Buat salah gak kan? Tapi boleh je ignore.. ingat aku takde perasaan la? Dahtu kalo aku tatau satu bende.. cakap macam nak perli. Isk bengang nak mampos.

Dengan orang lain bukan main dia kiss-ass! Baik betul. Lembut, iya kan je semua. Dengan aku lain plak!!! Aku sorang je manusia yg dia marah. Aku tau la aku ni jawatan paling busuk dalam company ni. Tapi aku ada feeling jugak la! Aku pun nak marah gak! Sebab kau punye kesalahan!

Dulu aku ingat kalo aku resign sebab co. or sebab project ni mcm siot.. sekarang I don't think so kot. Kalo aku resign dalam masa terdekat ni, sebab aku takleh tahan kerja dengan dia. Dia buat aku down je sepanjang masa.

Yes, I can still smile at you. Make jokes with you. But I still hate you. For life.