Tuesday, January 27, 2004 0 Comments A+ a-

Bukak jek menda Blogger nih terus idea nak menulis hilang. Blank kejap.
~~
Ok...baru je habis isi borang online untuk kerja lain...siapa2 yg ade kerja kosong utk org bidang IT bleh la kasik ek... memerlukan nih..cam dah boring dok sini mengadap dia yg tidak berapa berkemampuan untuk berfikir... atau aku yg mengada2??? Many of my friends from this office yg dah lari ke tempat lain.. aku je dok tercanguk kat sini for almost 2 years. Nak balik kampung!!! Kalau dapat kerja kat BP tu mmg best aaa...
Yesterday after work niat nye nak beli cleanser..but bila sampai sana jek macam2 aku beli. Kasut, organizer (dah separuh abad baru nak beli), cleanser, deo, roti, lotion...and within that 1/2 an hour there aku habis lebih kuran rm150. Waduh!! Sakitnye aku nih...and today I have a shopping date with my friend ang my cousin. Nak beli jeans lak...and my other cousin pesan bag.. and biscuits... Ape nak jadik dengan aku nih? Pantang ade perayaan mesti nak shopping...hish... Duit rumah belum bayar lagi...bill dah sampai..tapi takpe bill tak banyak... Bayar hutang MARA lagi... *heyy...sape ade duit nak kasik aku secara free???*
Ok la...ptg karang maca2 activity aku kat ofis nih...lagi pagi tadi pun aku tak nyempat2 nak duduk kat kosi sendiri.. have to go and remind Amir utk projector. Ehhh... lunch dulu...lapar giler.. tapi nak gi toilet la... hahahahhaa.. aku cam tak btol la... ape la nak jadik. Muahahhahahahaha...