Tuesday, January 13, 2004 0 Comments A+ a-

Isk...rasa cam nak hantuk aje kepala dia kat dinding tau!!! Ingat aku dah takde benda sangat nak buat ke ha? Apsal tak cakap awal2?? Tu la dia..dulu taknak plan betul2...dah last2 baru nak suruh ubah. Adekah engkau tiada kerja lain selain menyusahkan idup orang lain? Buat sendiri la weiiiiiii~ Tu la....dulu nyibuk nak amik balik dari aku...pastu tak siap pass kat org lain. Nak terkentut aku tengok muka kau, tau tak!!!

Tapi dalam pada itu aku masih lagi mempunyai masa untuk menulis blog ini. Semua ini adelah disebabkan oleh tekanan jiwa yg melanda. Aku perlu meluahkannye (cewah!)

Last nite ntah camne asyik dok teringat la kat Encik sorang tuh yg kat UTM tuh... buat la miskol...hampeh giler dia tak reply. Muahahahhaha... Tetiba midnite tgh aku baru hendak dibuai mimpi...ade call dari JB. Maka aku terkejutla...ingat dia yg call. Aku dah agak excited la jugak nak marah dia. Hahahah...tapi rupanya orang lain.. Budak sorang nih...nak call awek dia...tapi asyik tak angkat fon..pastu dia call aku. Hahahahaha... Nampak sangat tidak diperlukan. Huhuhuhu~ syahdunye... Lantak la ape pun...janji Mummy call hari2...kan?? Semalam bual ngan anak2 sedara...hish...tak sabarnye nak balik raya Cina nih. hopefully diaorg ade kat rumah...at least takde la sunyi sangat rumah tu.. tapi kalau diaorg ade pun jeles gak aku...takleh nak tido ngan Mummy...kena halau tido katil sorang2...