Friday, January 23, 2004 0 Comments A+ a-

Mujhse dotsi karoge! Tu la tajuk citer hindustan yg aku tgh tengok skang nih... I am so not a "kaki hindustan" but somehow citer nih menambat hati aku sejak mula... pasal friendship and love.. best aaa weiiii.... Mummy aku nye pasal la nih...suka menghasut aku tgk citer hindustan.. Iskkkk...kesian...kesian... emo lak aku tgk citer nih... Hrithik dah la hensem..
Ehhh...lupa nak citer...arituh on the way to pudu..dalam lrt tiba2 ade sorang mamat nih masuk,... bleh tahan hensem la... macho gak la.. tiba2 phone dia bunyik dan dia bersuara... huh!! Very de manly one! Kalau cakap ngan aku la dalam phone.. sure aku dah cair...muahahahahhaa...
Oh well.... aku nak abihkan tgk citer nih aaa... apsal la tunang masing2 tak dapat kesan yg diaorg tuh tgh hangat berchenta??? Lambat btol aa!!!