Wednesday, January 07, 2004 0 Comments A+ a-

Leaving for Langkawi this evening at KL Central. Sape2 yg rasa nak hantar aku tuh...dipersilakan ke sana kol 7.30 (heheheh...cam celebriti). Anyways...tadi dapat pocket money dari org atasan. The wife main2 said aku tak payah sbb dah dapat duit raya. ahaks ahaks ahaks... tak ikhlas ke kak oiiii duit raya harituh??? kang aku amik balik kang kasut kesayangan aku yg telah engkau baraikan itu.. hehehehhe.. harituh briefing kata ada balloon punye game? siot giler...dia sebut menda tuh jek dah buat jantung aku berdebar2...tangan aku berpeluh2..jiwa raga ku tak menentu.. macam nak jumpa Azmi plak! Muahahahahaha... I am one sick person~ But to my friends yg tak ikut gi langkawi...don't miss me, ok! ;p

Ade exam jap gi...tolong jgn lupa ye cik~ anda nih macam org kurang siuman harinih~ Muehehehehhehehe.. Oh ye!! Lagi benda aku lupa... nak kena call tuan rumah aaa...pastu nak call one friend confirm pasal our meeting this Sunday. I'll be in KL around 6.45am and then I'll go home and then I'll have to go to Open U. To meet Azmi??? Yups!! Hahahahaha.. nih sume ko nyer pasal la Farah!!! (or should I say FiFi??) Ahaks.... but please, me, remember those things that need to be remembered.