Monday, January 12, 2004 0 Comments A+ a-

Cuti2 Malaysia kitaorg ke Langkawi mmg BeSt!!! Sekarang diri ini semakin gelap dan muka berbelang2. Ini semua disebabkan oleh aktiviti snorkeling yg dilakukan di Pulau Paya. Syok giler aaa~ swimming with sharks and so many types of fishessssss.... scenery at the beach kat hotel tu mmg cantik aaa... did a night stroll by the beach with a friend... bulan sungguh terang pada malam itu...bersama2 bintang2 yg banyak yg menyinari malam... oh indahnye percutian aku... *sigh* wish it never ends... Cable car kat Gunung Mat Cincang tu mmg best amat! The view from the top - toksah citer aaa... chantekkkkkk! Perasaan naik bot masih kekal lagi dalam diri ini sbb skang nih rasa cam terumbang ambing sambil memandang screen computer. Walaupun matahari sangat terik dan bahang nye amatlah panas... tapi kat atas bot tu berjemur macam mat salleh mmg syok... sbb angin dia kuat... aku berjemur sepanjang2 perjalanan pergi dan balik ke pulau paya. berpijak sahaja dibumi yg nyata...kulit muka rasa cam ditarik2...nak garu tangan pun pedih! inilah akibat sun burn. walaupun aku dah pakai sun block. muahahahhaha... ape pun aku tak kesah sbb semua tu meninggalkan memori yg best pada aku~ heheheheh