Friday, January 30, 2004 0 Comments A+ a-

Going back to my hometown again today. Excited as usual...mimpi Mummy and MT...kitaorg pegi zoo tgk benda2 yg tinggal dalam air...hahahahhaha...cam lawak je mimpi tu... Mungkin sbb aku terkenangkan auntie aku MT tu before sleep last nite...

Watched "Thirteen" malam tadi when I was alone at home...sangap giler kazen2 aku takde...sorang2 nak buat ape?? Sib baik Mummy belikan tv ngan dvd player tuh...at least dapat gak tgk tv dengan clear! ~Berterima kasih aku kat Mummy aku~

Anyways... cerita tu agak menakutkan aku sbb tgk budak2 sekolah jadik macam gituh skali... pastu habis cerita ntah camne aku teringat la plak kat family aku...mula aku teringat kat Arwah Atuk aku... pastu tetiba jek muka makcik2 aku nih berada dlm pikiran... Semua dah tua la... my uncle (my Mummy's eldest brother) satu ketika dulu masuk ICU...tak sedarkan diri 2 hari kot... semua nya kerana rokok...

~Dan tiba2 jua mood nak bercerita aku hilang sbb aku penat gelak member aku call tadi...hahahahahha~