Thursday, December 29, 2005 0 Comments A+ a-

Harini ngan esok Dahlia takde. Dapat MC dua hari, demam plak makcik sorang tu. Semalam dia dok bersin kat ofis dengan volume yg begitu kuat! Huhuhuhuh.. sian dia. Tapi of all days, dia kena pilih harinih utk start cuti? Aduhai... Hari dimana aku terasa macam nak bercerita, nak meluahkan perasaan aku. Ekekekeke... Sedihnye takde orang nak dengo celoteh aku nih. Nak cerita kat spermajalang? Aisehmen.. malu la i! Tapi takpe, Cik Arin pula yg sanggup membaca email2 aku yg panjang berjela itu. * Tima kasih, Cik Arin! *

Mummy plak dah balik Muo pagi tadi. Kalau tak, balik rumah bleh sembang2 dengan Mummy. Makan berteman, tengok tv pun berteman. Huhu... Takpela, sabo sket. Esok petang Mummy datang lagi! Pasal Saturday sumer orang kat Muo mau datang lepak KL maaa... Heheheheh..

Jadik petang ni aje la aku keseorangan. Kesunyian, bak kata dia.
* Uwekkkkkkk!! Nak muntah aku!!! *

Sedih la dok sorang2 nih... Rasa cam takde kawan sangat plak. Tiada tempat bermanje laaa. Nak nanges nih!

:(