Thursday, December 29, 2005 0 Comments A+ a-

Lusa kita akan melangkah ke tahun baru, 2006. Sudahkah azam tahun 2005 anda tercapai? Sudahkah anda write a long list of new resolutions for 2006? Atau adakah anda seperti saya; tidak menetapkan apa2 azam...just make one along the way?

2005 adalah tahun kejatuhan aku la rasanya. Awal tahun aje dah kena chicken pox. Since then aku rasa tahap kesihatan aku kurang memuaskan. Tidak sepertimana pada tahun2 sebelum ini, aku jarang nak demam ke...sakit ape2 ke.. Dan result study aku pun mula turun. Semester January aku punya result paling teruk skali. Lepas tu aku rasa susah nak naikkan lagi gred. Sedihnya aku. Hidup aku pun tunggang-langgang. Dengan sakit, kerja, blaja, masa utk family, masa utk kawan2... sampai waktu aku free utk diri sendiri aku dah malas. Tido menjadi agenda utama. Serious punya tunggang-langgang sampai aku pun naik rimas dengan tahap kemalasan aku yg kronik ni. Love life? Walaupun Mummy bagi hint soh carik boipren, tapi still, ianya non-existent.

Kesimpulannya, tahun 2005 ni biasa aje ke-teruja-an-nya. Ada yang baik dan best, tetapi kejatuhan dan kelemahan mengatasi segalanya. Tahun 2006, aku harap hidup aku berubah ke arah yg lebih baik.

Happy New Year!