Friday, December 16, 2005 0 Comments A+ a-

I'm in LOVE.....!!!!!
I love Rupert Grint coz dia nye rambut sangat best - berselerak. And it seems that dia ni slalu pakai tshirts, torn jeans dan kasut yg cam kotor2. Which, pada mata aku dia ni cool! Dan aku memang semulajadik suka kat orang yg cam "kotor2" nih. Kalau la Rupert ni dok kat Mesia, confirm aku gi carik dia sampai ke lubang cacing!

Rupert Grint

And Robert Pattinson is SO sexy!!

Cedric
Dan dia ni plak lagi satu. Pada aku, him as Cedric Diggory tak hensem. Pasal rambut dia tersusun, dahtu macam skema2 jek rupa. Tapi orang betul.. mak aih! Berdegup kencang dada aku tgk gambo dia. Rambut kaler itam pastu cam berselerak jugak. Aduh.... Kalau dia nih la boipren aku, harus aku kunci dalam almari tak kasik orang tengok pun! Heheheheh...