Thursday, December 01, 2005 0 Comments A+ a-

One paper completed, one more to go. Ye ye jek aku plan nak gi tgk wayang & search for magazines semalam, after exam. Rupa2nya tak larat...terlepak terus kat rumah. Mana tak nya, I had one night to cover the whole module. Pala otak macam nak pecah. Lagi satu paper is on the 10th. Better study dulu...kalau tak terbakar otak aku. Tapi ada satu dugaan hebat utk aku. Sekarang ni, buku 6 - Harry Potter and the Half-Blood Prince is in MY hands!! * Thank you Nur * At the moment, I've read 2 pages aje. Itupun pasal nak lepaskan gian membaca buku Harry Potter. Rasa bersalah plak nak baca dulu, pasal nanti takleh stop. Biler dah takleh stop...biler lak aku nak study? Kan?? Oh hidup ini penuh dgn dugaan~

Shahnaz contact aku, kata nak belanja tgk Harry Potter this Saturday. Tapi takleh la..Mummy and cousins sumer dtg, jadik tak dapat la aku nak mencuci mata tgk Harry, Ron, Fred, George, Krum & Cedric buat kali ke-3 nya. Isk. Maybe I'll go again la next week..kalau dlm poket aku ada extra RM5. Takpun...ada sape2 yg nak belanja aku tak?? Aku free lepas keje. Har har har.

Oh ye, semalam aku mimpi. Buat kali ke-4 nya ada baby dalam mimpi aku. Ada apa2 maksud ke kalau nampak baby in dreams? Tapi yg paling bestnya.. the main actor in my dream ialah Jehan Miskin. * WTF????!!! * Aku tak suka dia la...macam geli2 jek aku tgk. Tapi boleh plak dalam mimpi aku tu, dia jadik best giler. Dan hensem. But still, aku tak suka dia dalam mimpi tu. Dia pun takde la suka aku... tapi kiteorg cam lepak sama2 la kat umah dia. And the baby.. dia punya. Aku main ngan baby tu..pastu aku kasi makan. Sedang aku rasa gembira dan seronok layan baby, tetiba aku terjaga. Fuh...sebaik. Kalo tak nanti perasaan aku terhadap baby membuak2 jadiknye. Huhuhuh..