Tuesday, May 30, 2006 0 Comments A+ a-

If you're in my (or any other staff yg dah bekerja for them since IMU) shoes, don't you think you've HAD IT with R.E.N.O.V.A.T.I.O.N?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Semalam aku telah melakukan sesuatu yg sangat bodoh.

* Ye, aku sedia maklum aku ni taklah pandai mana, tapi at least aku tak tolak2 orang dalam lrt dan aku tak calar & lari! *

Ape pun, apa yg aku buat semalam memang mendatangkan rasa seperti-nak-terjun-tingkap lah. Jantung aku berdegup dengan kencang, sampai degupan tu berterabur dah takde lagu dah. Berserabut pala otak aku sampaikan orang tegur aku pun aku asyik terkejut aje.

Terlalu aku memikirkan perkara nih sampai malam tadi terbawa-bawa dalam mimpi. Aku rasa nak nagis, tapi apekan daya... air mata dah kering. Cewah. Macam lagu Siti la plak. Keh keh keh.