Saturday, May 20, 2006 0 Comments A+ a-

This time around, I'm spending my Saturday with the programmers. They are all a bit uptight la. Aku cakap ngan boss aku nak dtg, kol 11.15 baru aku masuk. Keh keh keh. Mana taknye, kol 9.30 baru aku mampu untuk mengheret badan aku untuk bangun dan mandi. Sampai ofis jek aku tak dengo bunyik pun. Udara pun takde! Cemana la my fellow programmers ni idup yek? Tanpa music dan kipas yg memberi pengudaraan. Pelik sungguh aku dengan diaorg2 nih. No wonder la aku tak melepak ngan diaorg sangat. Kuikuikui. Pakaian pun...aduhmakaih! Punyalah cun. Perempuan, ok..mereka2 nih!!! Aku selekeh je pakai t-shirt itam ngan jeans itam, kasut itam, mp3player itam, beg itam.. nih sumer kire uniform aku ler. Sejak IMU lagik la.. aku mmg agak terasa kepelikan diri aku apabila aku dikumpulkan bersama these people la.

Anyways, takleh lama. Keje banyak. Rasa cam nak datang lagi je esok. Tak cukup masa!!!

(Tapi still update blog jugak!)