Wednesday, June 21, 2006 0 Comments A+ a-

Aku baca satu blog ni. Novel. Dia kata dia ada 2 date dalam satu malam. Heh. Membuatkan aku terfikir. Lama giler babas aku takde date.

Serious lah. Lama nye! Date yg betul2 date. Bukan takat kuar lepak minum2 kat mamak dengan baju tido. Tapi date yg mana aku pakai cantik2 (HAHAHAHHAHAHA.. moh la gelak sama!), jalan dua2 dengan teman-tapi-mesra aku tuh (ooopss excuse me aku tak ske org pegang tangan aku ok), pastu gi sumaket tgk wayang ke.... jenjalan ke... pastu gi makan... pastu lepak2 buang masa.... pastu ronda2 naik keta... pastu dia hantor aku balik.... Eiii.. lamanya!!! Lagi lama dari last time aku amik cuti. Lagi lama dari last time aku demam. Hmmmm... last aku kuar dating maybe 2-3 tahun yg dulu kot ngan Capix.

~ Last year ngan Adik tu tak kire kot..pasal aku tak pakai cantik2 pun? (Biler lak aku pernah pakai cantik2 nak jumpa dia?) ~

Eh, aku nak kuar dating la weiii. Ade tak sape2 yg sudi? (Ahahahhahaha!!!) Husband orang, boyfriend orang tak mau la. Lelaki yang single jek. Tapi this weekend takleh. Ade kelas, ada quiz, hanto assignment. Next weekend la. Gaji dah masuk baru syok nak jenjalan. Tapi aku rasa tunggu 2 tahun lagi pun blom tentu aku dapat kuar dating. Ceh. Buang masa aku buat shout-out kat sini jek.

:P