Monday, June 12, 2006 0 Comments A+ a-

I know if I write this, Cik Arin dan Cik Dahlia mesti bengang. Pasal diaorg dah dengar aku cakap menda nih sepanjang hari...semalam. But I can't help it lah. Nak cakap jugak.

~ Lecturer Multimedia aku COMEL...!!! ~

Aduh...rugi sungguh aku tak pegi 1st class haritu. Dan rugi jugak aku amik subject nih masa sem pendek. Kalo sem panjang, aku leh jumpa dia 5 kali. Sem nih cuma 3 kali je jumpa. Tak best btol!
Punye la semangat aku nak pegi kelas dia lagik sampai aku buat sket assignment aku malam tadi, dalam keadaan kepala yg sakit, sikit lagi nak pecah pasal main ujan hari Sabtu haritu pastu balik tak mandi. Hahahaha. Kan bagus kalau tiap2 semester OUM bagi lecturer yg muda, comel/hensem, tgk-gaya-cam-blom-kawen dan best (pasal bagi kuiz senang, dah la open book, pastu dia bagi jawapan lagik).

* Sigh *

Apesal la aku tak tulis no. tepon aku kat attendace paper smalam... masa dia mintak email add aku? Punye la lama dia tenung email aku, lenkali mintak aje la no. phone aku! Best ler dapat cikgu cam dia. Tak sabonye nak jumpa lagik. Dan harap jugak biler time break, classmate aku yg lagi 3 orang (yg dah kawen dan agak berumur dan takde can nak ngorat cikgu. Hahahah.) pegi toilet dan tinggalkan kiteorg utk sembang2 cam smalam. Keh keh keh.

~ Kalo dah gatal tu, gatal jugak la kan! ~

Weiii...tapi aku pelik la. Kepala aku sakit lagi nih. Maybe I should've taken 2 tablets lah smalam..Panadol tuh.