Friday, June 02, 2006 0 Comments A+ a-

Ok, cenggini la. Memandangkan aku nih selalunya kebosanan tinggal sensorang kat rumah, hari2 aku celik mata, aku rasa agak tak sabar nak dtg kerja... berjumpa dengan kawan2. Apetah lagi biler tiap2 waktu AbgKal duduk hampir dengan aku, kdang2 aku bukak pintu nampak architect hensem2 melemparkan senyuman... sejuk sket jiwa raga aku nih.

Akan tetapi, semalam, The Boss came in early. Masuk pun dengan muka yg masam mencuka. My buddies came in lepas boss, so biler aku nak senyum2 dengan diaorg, nak ceria2 dipagi hari... masing2 pun muka masam mencuka jugak. Si Min pun sama. Dahtu dia cam bengang2 pasal internet takde, dia yg kena uruskan... kerja dia yg bertimbun2 tu lagi... maka dia mmg tak pandang kiri kanan lah. Aku cam tersedih plak tgk keadaan pagi semalam. Macam semua orang bermusuhan antara satu sama lain. If not for AbgKal, this office would be D.E.A.D.

Aku tak tau ape point sebenarnya menulis entry ni.

* Sorry I have to remove one part of the story. Takmau orang lain plak terasa ngan aku. Biar aku sorang jek.