Monday, July 10, 2006 0 Comments A+ a-

Dilanda Cinta
Shanon

Tidur jaga tergendala
Kau terpaku dijendela
Langit yg gelap
Tak mampu membawa tidur padamu
Hatimu bergema
Gemuruh nafsu rancak berirama

Jelas kini
Kau tak mampu bertahan lagi

Semua yg telah berlalu
Semua yg akan berlaku
Semuanya tak menentu
Kerana kau dilanda cinta

Naik saja matahari
Hatimu gusar menanti
Saat bertemu
Senyuman manis yg menghantuimu

Dan setiap langkahmu
Bagaikan merentas laut bergelora

Takut tapi suka
Kau mengidamkan belaiannya

Semua yg telah berlalu
Semua yg akan berlaku
Semuanya tak tentu
Kerana kau dilanda cinta

Sikit lagi kau akan percaya
Bahawa cintamu terdaya
Mencetus sebuah rasa
Yg mampu mengubah sluruh dunia

Ramai yg telah jatuh
Pabila semangat rapuh
Gagal ku faham
Cinta tidak boleh digenggam

Dan kau sudah risau
Kau akan disumpah dgn kemarau

Jangan takut
Lembutkan hatimu

Semua yg telah berlalu
Semua yg akan berlaku
Semuanya tak tentu
Pabila kau dilanda cinta

Semua yg telah berlalu
Semua yg akan berlaku
Semuanya tak tentu
Kerana kau dilanda cinta
Cinta....

Dah lama aku nak lagu nih. Akhirnya Nur dapat download kan.. Tengkiu!!! Memula dengar aku tak suke. Pastu tgk Thursday Nite Live, macam ter suke plak. Anyway, lirik kat atas tu, bukanlah aku amik dari mana2 website. Sebaliknya aku membesarkan gegendang telinga aku untuk mendengar sebijik2 ape yg dia sebut. Aku akan terus cari lyrics yg betul..sbb aku pun tak puas hati. Ekekekeke...

Maka harinih, aku akan mendengar lagu Dilanda Cinta dan lagu Paris Hilton - Stars Are Blind. Hahahaha..ntah ape2 jek lagu yg aku dengar. Tapi nak wat cemana.. cam terasa best plak. Huhuhuhuhuh...