Monday, July 17, 2006 0 Comments A+ a-

Ok people, get ready for another renovation!

Maybe ada, maybe takde. But right now, ofis ni tgh riuh rendah dengan mamat2 baru itu mengangkat meja, mengatur server, almari dan sebagainya. Selalu aku akan rasa bersalah sbb tak dapat menolong. Errmm...maybe not to those guys tapi kepada rakan2 yg lain. Contohnye tadi Mai dgn Yang dok susun buku dalam almari kat blakang aku. I wanted to help. Ye la, dah mende tu btol2 blakang aku. Kalo aku tak offer to help kang, sombong sgt plak aku nih. Tapi The Boss ada, and I have tons of work to finish... so aku tatau cemana nak buat. Kalo aku tolong, kang dia bengang lak aku tak buat keje aku. Dah last2 aku malu sgt, aku lari ke tempat Min. Tapi tetiba diaorg lak dtg tempat Min cakap meja dia nak kena alihkan. Maka aku pun balik la tempat aku, dan dengan rasa malu yg amat, membelakangkan rakan2 yg tgh susun buku kat rak.

Eeeiii...susah btol ofis ni tau. Nak bergaul pun ko rasa serba-salah. Nak tolong menolong pun ko nak kena pandang2 boss dulu. Mana taknya sumer org yg baru join ofis ni pelik kenapa kiteorg tak bercakap, susah sgt nak dengar bunyik dari tempat ni. Maybe aku je yg terlebih2 rasa kot? Pantang nampak org buat keje, aku rasa cam bersalah kalau aku tak tolong. Pasal aku tgk Zaila, Noriah & Omar cam buat bodo je? Omar ade la tolong mamat2 tu tadi...tapi on request je nampaknye. Tapi aku tau kawan2 aku tu bukannya takmoh tolong, cuma tension sbb dah banyak kali asyik dok pindah barang sana-sini. Dan sama la kot, kalau diaorg tolong, keje tak siap. Pastu kena deal dgn boss. Tapi kenapa diaorg cam bleh buat selamba je ek?

Hmmmm...maybe aku sorang je kot yg over.