Wednesday, July 19, 2006 0 Comments A+ a-

With these 2 (and more) IT guys in the company yg menjaga server, network dan sebagainya... blog ini tidak dapat lah aku update. I'll just email any of you guys if it gets too f**ked-up over here. Oh hey, it already is!

* Sigh *

Bosannya idup tak dapat nak blog. Nak pasang internet kat rumah pun aku tak termampu. Tapi kan... I wonder if they're gonna block OUM nye website. If they do, then confirm lah apa yg dipelajari dalam kelas aku takkan share walau sekecil habuk pun dengan mereka. Even if sharing and practicing will improve my knowledge.

Sakit hati kan...kalau kite tak pernah berkira dengan diaorg, tapi dibalas seperti yg terjadi skang ni. Aku make sure aku balas balik berapa minit aku gi toilet, check email, blogging and other stuff... dengan masa yg secukupnya membuat kerja.

Aduhai. Kalo nak citer pasal ofis.. sampai pecah kepala, sampai terkeluar bijik mata, sampai pecah anak tekak, sampai hati kau terbakar dengan api yg sangat marak pun... memang tak habis. So that's what I told my friends - "baik citer pasal Siti ngan Datuk K, pasal lepas diaorg kawen, citer akan habis".

Alangkah bestnya kalau aku keje kat Muo. Kalau sakit ati cemana pun, balik keje bleh pegi lepak Tanjung. Tengok sunset ke, kasi monyet makan ke, cari biawak ke, duduk2 lepak kat tepi muara tu ke... seronok sket idup aku. Tenang jiwa. Lagi tenang kalo tiba2 Cikgu Fakarudin lalu depan mata.

* Aaaaww~ *