Tuesday, July 04, 2006 0 Comments A+ a-

Syifa Aku & Syifa

Eeeeiii... geram betul aku tengok Syifa. Best betul Sabtu haritu, gi Bangi dengan Anom. Tak sangka Syifa nak kat aku!

Awwww~

Skarang sedang menunggu more pictures dari camera Cik Anom. Bestnye ber-bonding dengan budak pompuan 8 bulan tuh. Baby Fizah sorang nih suke amik gambo. Mentang2 dia comel.. pantang nampak camera punya flash, dia punya senyum dari telinga kiri sampai telinga kanan! Pastu biler tgk gambo sendiri, siap gelak2 lagi. Eeeiii...apela agaknye mama & papa dia ajor. Huhuhuhuhu...

Oh, mlm tadi aku dapat satu berita yg sangat menarik. Member baik aku kat skolah, Az, msg aku. Mintak tolong teman dia gi dating Sabtu nih.

Eeeeeeepppp...!!! Az dah ada boyfriend!!

Kalo Jaja tau, confirm dia pun tekejut. Aku nak sangat lah bercerita ngan Jaja...tapi Az soh aku "sumpah jangan bagitau sape2". Hahahahaha.. Sampai cenggitu skali. So, sebagai kawan yg baik dan juga peneman setia kawan2 lain yg nak kuar dating... aku pun kata kat dia yg aku bleh la teman diaorg kuar. Nak gak aku tgk lelaki yg berjaya menambat hati member aku yg sangat susah untuk ditambat itu. Heheheheh.

Takpelah. Takleh citer ngan Jaja, aku citer ngan Mummy! Hahahhaha...