Thursday, July 06, 2006 0 Comments A+ a-

Yeay! France menang pagi tadi!!!

Maka aku pun tidur dengan tersenyum... walaupun lepas aku sipi2 lagik terpegang lipas kat dalam almari seluar aku. Yuck!

So ok, I obviously know nothing about football la kan... tapi aku kureng suke la si Saha tu. Dia tak hensem, menggantikan tempat Henry yg agak hensem gak la pada aku. Dahtu baru brapa minit main dah dapat yellow card. Sama jek masa main ngan Brazil haritu. Tak sempat kuar peluh dah kena marah ngan referee. Aku tak suke la dia. Aku suke pemain yg aku nampak cam bersungguh2 la... Ribery & Sagnol. Sebaik Saha tu pasni takleh main dalam final. Aku tak suke keganasan, sebaliknya aku suka kelembutan dan keadilan ketika bermain. Ekekekeke...


Aaaawww!!


Gambar Zidane & Figo lepas France menang. Isk isk isk... favourite moment aku lah kirenye! Dua2 aku suke...dua2 tua dan dua2 sexy! Lepas diaorg peluk, diaorg bukak baju kasi tukar kan? Walaupun ada menyerupai "gay moment"... namun aku tetap suke! Sedey pasni dua2 pakcik tu dah tak main lagik.

Jadi pagi Ahad ni, perlawanan akhir... Les Bleus & Azzurri.

That means Zidane and Nesta. Dua2 chenta hati ku. Tapi memandangkan ni last game untuk Abg Zidane, terpaksalah aku mementingkan France...dan mengenepikan Abg Nesta. Cemana pun, sape2 menang...aku tetap suke!