Friday, July 07, 2006 0 Comments A+ a-

Internet harinih mmg serious shit macam shit lah. Nak buat research pun cam takde kick. Nak send email + file kat boss pun amik masa yg sangat lama pasal asyik kena attach semula la, compose balik semula la, nak tunggu dia load la... bengong btol. Rasa macam keje aku tak complete jek harinih. Pasal tak puas hati.

Tapi dalam pada kemalasan aku nih, terpaksa juga aku gagahi diri untuk menjadi rajin. Pasal kalo aku rajin, aku jeling lagik skali jam tu... confirm dah nak kol 5! Sangat lah aku teruja pasal aku nak balik Muo lepas keje kang.

Dan malam ni member aku Az tu nak call rumah aku. Sekian lama aku tidak mendapat panggilan di telefon rumah...dan malam ni mimpiku akan menjadi kenyataan. Muahahahaha...!!

Weiii...dahla. Ntah pape je la aku nih. Akhir kata, cepatlah sket kol 5.30 & semoga France akan menang.

Chow~