Cerita Cinta Pertama

Friday, June 05, 2009 2 Comments A+ a-

Pada suatu hari, saya menonton Interview With The Vampire. Apabila terlihatkan Brad Pitt yang hensem itu, saya jatuh cinta.

Itulah kisah cinta pertama saya.

.... ataupun ....

Pada suatu hari, saya naik LRT dengan kawan saya. Kawan saya cakap something dan tiba2 saya jatuh cinta kat dia.

Dua-dua sama pathetic!

Lebih baik bercerita tentang pengalaman pertama saya menaiki kapal terbang. Atau pengalaman pertama saya membeli karipap sedap di foodcourt TM.

2 comments

Write comments
spermajalang
AUTHOR
9:41 PM delete

interview with vampire adalah citer pontianak paling best pernah aku tgk.. shit la hilang pulak vcd dia... huhuhu...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:26 AM delete

ye betul... dan dipenuhi dengan lelaki2 hot!

Reply
avatar