Obsess Much?

Sunday, June 07, 2009 3 Comments A+ a-

Weekends tengok movies and drama Indonesia @ channel Aruna. Buku pun baca buku2 cinta Indonesia. Almost everyday pun chatting dengan orang Indonesia. Makan toksah citer la, dah memang dari kecik aku makan masakan ala Jawa, so takleh nak watpe la kan..

Nak suke boleh, nak obses takpe. Jangan sampai aku tukar kerakyatan sudah.

Skang ni tgh tgk movie Juminten Goes To Paris...

"Trus, pacarnya Mas Rudy tu sopo?"
"Ermm... kamu"

Aduh, ganteng banget sih Mas Rudy! Ngapain ngga pilih aku dong?!

Ok2 dah. Skang kena concentrate for the next big thing yg akan berlaku bulan ni. Hmmmm... tapi kan rasa macam nak tulis samting. Tapi takleh.

Sabar, wahai Scabbers. Sabar...

3 comments

Write comments
spermalajang
AUTHOR
8:14 PM delete

abis la kawan aku.... bakal dihangkut seberang tak lama lagi!!! hahahaha

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
9:21 PM delete

hahahahaha... so if by end of july tak balik gak..ko tau aku katner ya..

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
12:28 PM delete

hahaha, abis laa.

Reply
avatar