What A Weekend

Sunday, June 21, 2009 0 Comments A+ a-

Akhirnya aku dapat gak 2 free tickets to Malam Pesta Indonesia 3. Tapi, aku tak pegi. Hahaha.. Plannye nak gi dgn geng sorang tu kan. Skali aku lupa dan terjanji dengan Mummy nak balik Muar. Mummy pun dah order kan durian utk aku sumer.. so aku pass tickets tu to my fren. Sedih gak la kan... tp tak sangat la since Peterpan takde. Hehehe..

Jeans yg nak dibeli kat KLCC haritu pun tak jumpa yg menepati citarasa. Jeans Marks & Spencer RM89 yg dah lusuh dan berlubang tu jugak la menjadi pujaan hati. Siap pi hantar jahit utk cover lubang tu. Akakaka... sure tensen je apek tu. Tapi, hati aku tenang jugak sebab dapat brown slack penyejuk hati. Duit takde tapi sebab nak gak seluar baru, aku terpaksa swipe. Thanks, CIMB! Kehkeh.

Dalam weekend ni jugak aku dikelilingi dengan cerita2 kawin. Berbincang pasal hantaran, menu makanan dan sebagainya. Lepastu, ada gak org tanya aku if aku nak kawin. Dan finally, aku tengok citer He's Not That Into You. And of course setelah aku connect semua fakta2 yg aku ada, renungkan baik2 hidup aku... I decided yg aku taknak "jadi bodoh" sebagaimana yg pernah aku mention dalam blog ni few months back.

Sebab rasa seperti di awang-awangan, rasa sakit hati, sedih dan sebagainya.. semua tu buang masa aku jek. Seriously, aku tau semuanya akan end up macam @!%$%^# dan aku jugak yg tinggal sorang2. So yea, I'd rather skip all those dan focus on impian aku nak beli rumah kat Putrajaya (what a sick, pathetic excuse!).

Whatever, Scabbers! Whatever Major Loser!!