Seksaan Dunia

Wednesday, June 10, 2009 3 Comments A+ a-

Before aku demam haritu, kol 2-3 pagi biasanya aku tidur. Lepas demam, kol 12mlm je mata aku mcm dah tau2 time nye utk tertutup. Tapi sekarang ni aku sedang melawan perasaan mata aku yg dah sangat kuyu dan otak aku yg asyik dok fikir tentang keempukan tilam dan bantal2. Hatiku juga dah mula merindukan bantal busuk tercinta.

Tapi.... I DO NOT wanna face tomorrow!

TIDAK!!

Another day facing codes is torture! Seksaan di tahap tertinggi sehinggakan aku seakan-akan kehilangan semua perasaan, especially perasaan gembira. Programming & codes are like DEMENTORS. They've given me The Kiss, and now I'm lifeless.

I'd trade Farah's selalu-kena-jumpa-orang-dan-kene-marah job, or Si Dia's kerja-keras-untuk-dapat-duit-tak-seberapa job anytime.

3 comments

Write comments
Farah
AUTHOR
9:07 AM delete

hmm....si dia...........

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
9:11 AM delete

carila kerja lain..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
12:11 PM delete

farah : mengapakah...

pizli : nak jadi pemain nobat istana

Reply
avatar