Tuesday, December 30, 2003 0 Comments A+ a-

Had a dream last night. Didn't really make my mood any better coz it involved my current employer and his madam. Sucks, doesn't it? Hahahaha... But anyway, my Mummy was in it too. My cousins, my niece and nephew, my auntie and surprisingly.. Lan (The one who was my neighbour). Apesal dalam mimpi malam tadi dia hensem ek? It's still him tapi macam lebih kemas, lebih cute, lebih hensem and lebih mampan you! Hehehehe.. Jalan cerita mimpi tu camnih... aku dok ngan family aku tapi diaorg nak pegi beraya umah auntie aku yg lagi sorang...jadik naik la keta...pastuh tiba2 aku kena panggil dengan boss ngan madam soh dtg opes sbb ade rehearsal/exercise... pastu rupa2nye aku kena join students kat sinih buat macam exercise la kat padang...tiba2 tgh aku drive ke padang tu lan timbul...ade jek dlm keta aku. pelik kan mimpi nih? pastu aku dah ade member aku pun berborak la...malas nak join studetns tu semua.. tapi pastu tengah kitaorg syok2 berchenta kat tepi padang, aku kena panggil dengan ma'am tuh sbb aku tak buat lagi exercise (cam soh aku kurus jek!). pastu aku pun meradang la...tapi lan kata buat la...pastu dia temankan aku exercise! sungguh baiknye dia dalam mimpi aku. apesal la in reality dia tak camtu ek? asyik nak mungkir janji jek. men-sampah-nye aku!!!! anyways.. aku exercise kena denda buat double sbb aku lambat. nih semua arahan ma'am la! jadik harinih dia datang opes aku cam malas nak tgk muka dia. rasa cam nak marah pun ade. hahahaha...sunguh emo aku ini.
~intermission:sedapnye bau nescafe itu~
ok pastu aku buat exercise tuh dengan cemerlang sekali sampai la boss ngan ma'am bengang ngan aku sebab aku berjaya! hehehehe... maka aku pun berterima kasih kat lan sbb temankan aku. pastu tetiba jek family aku sume dtg nak amik aku...pastu tetiba diaorg pun exercise sama ngan aku sbb nak menaikkan lagi perasaan marah boss ngan ma'am. Hahahahahahahhahah...amik ko! padan muka! tapi aku kalau masuk dalam mimpi tu maknanya aku rindu kat org tuh.. aku mmg rindu kat Mummy aku sbb last week her birthday aku pi jumpa Mummy aku. Anak2 sedara pun aku rindu sbb dah lama tak jumpa. Other family members aku tak kesah la...maybe aku rindu la jugak... I miss lan too. Sbb semalam cam asyik teringat kat dia jek. mungkin terbawak2 sampai tido la.. but what I DON'T understand is: Why in the world did my boss and her ma'am were there? I don't miss them! Not the slightest.. ~puh-leaasseee!! Cam saiko kan? Ntah ape2... nyampah aku. Cukup la aku tgk muka diaorg 9 jam sehari from Monday to Friday. Tak larat nak tgk lagi dalam mimpi. Lagi2 bila diaorg buat command yg menyakitkan hati aku. Oh sakitnye jiwa raga ini!
Oh ye tak ye... 3 o'clock today ade review, ok. Remember to go touch-up kat toilet before that! Muuahahahahahah...