Monday, December 29, 2003 0 Comments A+ a-

There's a lump in my throat and I feel like crying. Seriously. Remind me again why I feel this way? Apesal aku jadik macam ni? Apekah puncanya? Kenapa? Kenapa??

Sabtu haritu genap setahun M* meninggalkan dunia lelakinya. He seemed happy..and can I say that I'm happy for him? Well...biarlah dia dengan cara dia. Who am I to judge anyway? I am no better person than he is. M* la satu2nya kawan kat umah sewa aku ni yg faham naluri wanita aku nih (uweeekkk...nak termuntahnye aku!) Kalau takde dia...tiada la tempat aku mengadu... hehehehe... Tapi jeles gak dengan dia. Walaupun aku la sebenar2nye perempuan (dia hanyela rekaan) tapi dia la yg ade boifren keliling pinggang. Camne pun mmg dia lagi chantekk aaa... badan punye la slim macam pompuan... tak cam aku...besau semacam... His butt pun cam pompuan... pastu jalan punye la lenggang lenggok. Sib baik aje la aku tak terliur! Hahahaha... Rambut karat tak hengaattt punye. Kalau dari jauh aku tengok mmg perempuan la! Aku ajak kawen pun dia kata dia nak jadik pompuan biar aku jadik laki. Siot nye kawan! Ade ke patut! Hahahaha... But above all...best kawan ngan dia... asyik2 kawan dengan yg str8 pun bosan gak kan? Kita kena mempelbagaikan rakan... jadik banyak point of view yg kita bleh dapat...tak gituh?? Hehehehe...

Kenapa blog2 gay or nyah banyak melibatkan the topic of sex? Kenapa email2 sekarang pun berunsurkan sex juga? Kenapa banyak sangat orang melakukannye zaman sekarang nih? Is it THE thing now that you must do it to be so IN? Ataupun melakukannye coz you cant stand the pleasure it gives? Tapi kalau ye pun nak buat...jangan la rakam...atau curik2 rakam org lain nye kerja... pastu jangan lak sebarkan kat internet... sbb kalau kuar gambar aku mati la!!! Hahahaha.. aku sungguh saiko!

Ehh...perasan tak aku asyik mencarut jek harinih sampai kerja pun asyik laaa tergendala? Pemalas punye pompuan!! Gi buat kerja! Isk..nanti sat la... sikit jek lagi..nanti esok takde kerja lak... (Ade ciri2 Gollum ngan Smeagol tak? hahahah) Oh by the way please remind me that tomorrow I have this review for the appraisal thing... Pakai baju kurung la esok..nampak ayu sket..hahahahahahhahaha...

Malam tadi tengok Juara Lagu.. sape tengok angkat tangan!!!! Yey hahahahaha... Tak sesia aku suka lagu Misha Omar yg berbunga2 itu... ahaks... sikittt lagi suara aku habis dok ikut misha menyanyi cam masuk gear malam tadi. hehehe.. harinih nak carik lyric dia tapi ade satu website tu taknak bukak la pulak...last2 yg aku jumpa lagu:

Ning - Selagi Ada
Telah ku lakukan semuanya kasih
Telah ku korbankan segalanya
Namun ku sendiri tak pernah mengerti
Apa yang engkau fikirkan
Apa yang engkau inginkan

Ku tahu kau tak pernah setia (kasih)
Ku tahu diriku tak bererti
Namun ku sendiri tak pernah mengerti
Apa yang engkau fikirkan
Apa yang engkau inginkan

Selagi ada cinta di hatiku
Selagi ada rindu yang membara
Selagi air mata ini mengalir
Kau tetap di hati ini
Cintamu tetap di hati

Selagi ku mampu bertahan kekasih
Jangan sampai cinta tiada lagi
Jika memang cinta tiada lagi (kasih)
Tinggalkan aku sendiri...
Tinggalkan cintamu kasih...

Selagi ada cinta di hatiku
Selagi ada rindu yang membara
Selagi ku mampu bertahan kasih
Ku terima segalanya
Walau hatiku merana

Siti Nurhaliza - Bukan Cinta Biasa
Begitu banyak cerita
Atas sebab ada duka
Cinta yang ingin ku tulis
Bukanlah cinta biasa

Dua keyakinan beza
Masaalah pun takkan sama
Ku tak ingin dia ragu
Mengapa mereka selalu bertanya

Cintaku bukan di atas kertas
Cintaku getaran yang sama
Tak perlu di paksa
Tak perlu di cari
Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

Andai ku bisa merubah semua
Hingga tiada orang terluka
Tapi tak mungkin,
Ku tak berdaya
Hanya yakin menunggu
Jawabnya…

Janji terikat setia
Masa mengupas segala
Mungkin dia kan berlalu
Ku tak mahu mereka tertawa

Diriku hanya insan biasa
Miliki naluri yang sama
Tak ingin berpaling
Tak ingin berganti
Jiwa ku sering saja berkata..ohh

Andai ku mampu mengulang semula
Ku pasti tiada yang curiga
Kasih kan hadir
Tiada terduga
Hanya yakin menunggu
Jawapan...

Cintaku bukan di atas kertas
Cintaku getaran yang sama
Tak perlu di paksa
Tak perlu di cari
Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

Andai ku bisa merubah semua
Hingga tiada orang terluka
Tapi tak mungkin
Ku tak berdaya
Hanya yakin menunggu
Jawabnya…ohhh

Diriku hanya insan biasa
Miliki naluri yang sama
Tak ingin berpaling
Tak ingin berganti
Jiwa ku sering saja berkata..ohh

Andai ku mampu pulang semula
Ku pasti tiada yang curiga
Kasih kan hadir
Tiada terduka
Hanya yakin menunggu
Jawapan...

Anuar Zain hensem giler... tapi slack la suara dia terpecah sket masa last2 tu kan? Siti punye la comel...kan bagus pakai simple2 camtu...Macam budak kecik...Ehhhh...Siti nak kawen ke next year? Dengan kerabat Kelantan? Apsal tiba2 kazen aku yg tidak mempedulikan gossip2 artis tiba2 bercerita dengan aku tentang kisah ini? Aku yg agak mengikuti ni pun tak tau. hahahahaha... Biarlah janji tak kaco idup aku. Tapi kalau ade kerabat2 yg nak kacau idup aku ape salahnye...dipersilakan la ek...hahahahahah...

Tiba2 kan..aku diselubungi perasaan gembira sehinggakan aku senyum sorang2 dan aku rasa seperti hendak bergelak tawa... hahahahahahahhahaha... what came over me eh? Sekejap aku sedih sekejap aku suka... Apekah puncanya? Sama2 lah kita nantikan jawapannya pada hari dan waktu yg sama esok.
~Misteri Nusantara~