Monday, December 29, 2003 0 Comments A+ a-

Hahahahahahahahhahahaa....I feel like laughing...but it's so sad that I feel like crying too!
~I miss my friends~

Mengapakah aku harus diberi kerja yg melibatkan komunikasi dengan lecturers? Tidakkah mereka tahu bahawasanya aku tidak gemar untuk bersosial? Atau mereka mendapati aku tidak ade kerja sekarang ini? Oh kerja mmg ade.. tetapi telahpun diberi kepada tuan asal. Aku tidak mengerti mengapa ini semua terjadi. Adekah mereka tamak? Adekah aku yg tamak? Atau adekah mereka sudah hilang kepercayaan kepada diri aku ini? Tragic Kingdom nye kehidupan aku di alam kerja ini. Aku sungguh malas~
Aku tidak mengerti...tetapi....aku hanya mempunyai perasaan yg berkobar2 untuk shopping sahaja. Telah pun diri ini membeli sehelai baju pada hari sabtu yg lepas...namun rindu ini terhadap aktiviti shopping and splurging belum habis lagi. Aku rasa sudah lama aku tidak bershopping (macam tipu jek! hahahahah) Oh duit!!! Timbullah kamu dengan banyaknya! Mampukah aku untuk bershopping sedangkan bayaran bulanan aku sahaja mencecah RM400? Tidak!!!!! (Sambil berpaling dan meletakkan tangan di dahi) Mampukah aku untuk membeli kereta apabila nombor aku keluar kelak? Banyaknya persoalan yg melibatkan kewangan...dimanakah harus aku mencari duit extra? Haruskah aku join direct selling? Tapi aku ingin sambung belajar...I wont have enuf time! Lagipun aku tak tau nak berkomunikasi dengan manusia lain utk menjual barang2... I know he can teach me...tetapi janji2 dia sudah tidak aku percaya lagi. Apekah salahku hingga diperlaku sebegini? Mengapa banyak persoalan dalam diri ini? Mengapa banyak decisions yang perlu aku buat? Mengapa aku terlalu malas? Mengapa aku bercerekarama dalam blog ini? Adekah aku telah menanamkan ciri ke-saiko-an dalam diri ini? Mungkin tidak (disebut seperti iklan malek nor zaman dulu tu)