Thursday, February 19, 2004 0 Comments A+ a-

These past few days had been really tiring for me. Keeping up with work, assignments, quizzes and my social life (not that its hectic anyway) is indeed giving me headache. Didn't get much sleep. And if I do, tak pernah tido dengan nyenyak. Dengan mimpi nye...sms nye...miskol nye... aduhai... mimpi pun kalau yg best2 takpe...aman tido aku. Ini tak, macam nightmare aje hari2. Jadik penat tu dari last week punye pun tak habis lagi. Skang nih serious shit punye, kepala pusing, mata aku dah kelabu. Everyday ade orang akan tegur yg aku nampak mengantuk. Kadang2 bukannye aku ngantok pun...tapi diaorg kata mata aku nampak cam sembap. (betul ke spelling nih?) Pagi tadi lagi best. Member aku tanye aku mandi ke tak...siot betul... muka cam baru bangun tido...tak tau camne nak buat dah. PENAT!!!!