Friday, February 27, 2004 0 Comments A+ a-

I'm a bit hyper today. Didn't get my daily dose of Nescafe this morning... so I don't know what got into me. It'll probably last for about an hour or so and after this mengantuk balik la aku... Yups... ofis yg sangap ini akan menghilangkan all those feelings inside.. Camne gemira, hyper pun engkau...bila dok opes nih sejam dua... sure bosan giler sampai nak tertido. Muahahahahahahaha... suka2 jek ngutuk ek aku nih... dah la.. aku nak wat kerja (uiksss... terajin lak arinih...)

Tadi bergossip kat bawah ngan bebudak nih...rupanya minah tu masuk balik opes ni ek... huhuhuhu~ tertawa aku melihatnya. Clash ngan boifren, berenti kerja... bila dah baik balik bleh sambung kerja lak balik semula... ahahaha.. jahatnya aku ketawakan orang ek? Sape soh wat camtu kan?

Ok la..arinih Bib dah balik Johor, leaving me all alone at home tonight. *sigh* Thank God I have my pc with me (though takde internet) bleh aku bermanja-manja dengan komputer peribadi aku itu.. hehehehe... Watched Wishing Stairs with Bib last night...but I didn't understand the story..memandangkan my phone yg tak berenti2 bernyuik tuh.. ~hahahaa..baru sehari phone bunyik dah kecoh aaa..riak giler!! hahahahah~ So tonite... have to check out tv nye shows sbb vcd yg tinggal kat rumah tu macam dah habis tengok kesemuanya. Mesti sangap giler malam nih.. dah la Manja takde.. Bib dah balik.. Lin probably won't be at home since pagi tadi dia kata dia kerja kol 5 ptg.. Mung mmg blom balik dari cuti semester.. Waduh waduh... ooohhh laaa... terlupa lak aku... Bosan ape...aku ade keta kan.. rayau2 la malam nih! Weehaaa!!! Sukanya aku meronda sorang2 nih... Tapi...harus dipertimbangkan kerana nak cover balik kewangan yg telah digunakan secara meluas bulan yg baru lepas nih... *sedihnye* Don't everybody wish minyak keta tuh buleh digantikan dengan air kan??? Barulah hidup ini bermakna...hahahahahahah *saiko*

Ape pun...esok nak kuar ngan Teh.. nak pegi makan!! Suka nya aku bab makan2 nih...mana tak gemoknye?! *tsk tsk* Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ade satu benda penting lagi yg belum aku laksanakan... Basuh Baju!!!!! Gilossss... baldi dah membuak2 dah dengan baju. Pemalas punye pompuan! *Gollum*

Weh lupa nak citer aaa... pagi tadi sibuk sket wat kerja... yg bestnye aku tak ngantok! Pehhh... pembaharuan betul la aku nih...hahahahaha.. tapi bersebab jugak la... power trip plak sbb renovation nye hal nih.. pastu aku pun merayau la berjumpa rakan2 tempat duduk lama aku.. MNH, MEZ ngan NN... Ahaks... sembang2 la ape lagi kan...alasan power trip..server tak on lagi la.. internet down la.. huhuhuhu~ lantak ko la kan.. pastu aku nih mengekor la si Edzuan nih gi on kan server.. masuk la bilik server tu ngan dia... ~sembunyik dari org atasan~ hahahahahaha... sembang2 la dengan dia.. ok la jugak dia tuh... dulu punye la pendiam.. bila dah nak kuar nih la baru nak bermesra alam ngan kitaorg.. padahal aku nih dok sebelah dia jek.. cheh... aku ade gak soh dia stay.. alasan sbb dia takde nanti aku takde kawan *kuikuikui* Dia ade best la.. tercuci mata aku hari2... *comelnye* Ahahahahhaah... tak sempat aku nak menguratsss dah dia blah.. waduh waduh...sadisnya... Hehehehe... Biarla dia.. sat gi dia dapat gaji lebih besar dari gaji kat sini...aku pau la sket.. *isk..boleh ke?* Agak2 kalau ade dia terbaca blog nih kan.. mesti aku malu kan? Atau rakan2 dia yg lain2 tuh.. ( you know who you are).. Kot2 dia baca la... Good Luck 2 You!! *wink wink*