Tuesday, February 03, 2004 0 Comments A+ a-

Here Without You - 3 Doors Down

A hundred days have made me older
since the last time that I saw your pretty face.
A thousand lies have made me colder
and I don't think I can look at this the same.
And all these miles that seperate
disappear now when I'm dreamin' of your face.

I'm here without you baby
but you're still on my lonely mind.
I think about you baby
and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
but you're still with me in my dreams.
And tonight, it's only you and me.

These miles just keep rollin'
as the people leave their way to say hello.
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go.

I'm here without you baby
but you're still on my lonely mind.
I think about you baby
and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
but you're still with me in my dreams.
And tonight girl, it's only you and me.

And everything I know, and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love.
And when the last one falls, and when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love.

I'm here without you baby
but you're still on my lonely mind
I think about you baby
and i dream about you all the time
I'm here without you baby
but you're still with me in my dreams
And tonight girl, it's only you and me

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Worrying about my assignment while eating, while chatting, while watching tv certainly gives this brain of mine macam2 benda nak dipikirkan. Suddenly heard this beautiful song. Ahhhhhh~ terasa amat menyegarkan. 3 Doors Down's song selalunya membuatkan aku tenang atau rasa best. Paham tak? Hehehehe.. This particular song is currently my favourite. Baru pagi tadi dengar sambil melalak2 dalam keta ngan my Mummy. Hehehehe... and tonite, dah brape ribu kali pusing lagu nih pun tak tau la aku...heheheh....

Aku terfikir suasana lagu nih... on a windy day... by the beach... singing while playing the guitar... tapi kenapa imaginasi aku berkata Rob Thomas yg nyanyi? Sedangkan band nih adelah 3 Doors Down??!! Kenapa? Ade jodoh aku kot ngan Rob Thomas... hehehehe... the singer's missing his girl... waduh waduh...

~I AM one of those sick person on earth, eh?~

This morning pegi tengok korban lembu. Excited since this is my first time. Patted the lembu before korban masa tu lembu tu dah tergolek kat tepi parit... *hey lembu...u're still with me in my dreams, ok* Lembu kitaorg tu kuat iman aaa... tak meronta teruk, suara tak dengar pun. Diam aje... Many said lembu tu nangis masa kena potong, but Farah said lembu tu probably putus cinta. Heheheheheeh... serious ke weh? Muahahahaha... Tapi dalam kes lembu aku, macam takde jek air mata. Atau aku yg rabun giler pagi tadi? Hehehehe... Lama gak lembu tu nak menghembuskan nafas terakhirnya. Mula2 aku ingat lembu tu mati la dah kena potong kat leher, tapi masa aku buat close-up tu...nampak la mata lembu nih macam terkebil2 jek... ish...ye ke? Pastu mulut dia macam tercungap2.. lidah terjelir... nak kesian takleh... sambil tu my Mummy and her friend baca ayat2 utk lembu tu... mmg kena kan? Sepanjang2 lembu tu dari lepas kena potong sampai la mati...

Then me and my Mummy went out ke pasar... pastu send my aunties home, then went back to the lembu place to fetch my other auntie and bahagian daging2 korban kitaorg... camne pun kepala aku sampai sekarang tgh me-relate-kan lembu yg hidup, kena korban, cabut kulit sumer, tiba2 daging dia dah dalam plastic bags. Macam aku kenal lembu tersebut, ok...

Isk...ok la... citer pasal lembu nih kang buat aku terharu lak... padahal tulang/daging nya telahpun aku hadam.