Friday, February 20, 2004 0 Comments A+ a-

Skang nih semua org in the office tgh busy berpindah randah. Turns out I don't have to move. Lucky me. *happy happy*.. so in the future, I'll be sitting with the guys.. probably to shut me up! Hahahaha... Coz I just love to talk, talk and talk with my girlfriends.

Mummy called. Something happened to MD and she was sent to the hospital. Hope she's all right. Mummy didn't get back to school, though. Padal takde benda nak buat kat rumah, coz MD's husband i.e my uncle, ade kat umah untuk menguruskan hal2 yg berkaitan. Guess Mummy will spend all day today finishing her 5 banners. I miss helping Mummy doing her banners. Macam2 ade. Tulisan jawi la...ade yg nak bercorak2 la.. sib baik she gets paid ok for her work. Ade la sket2 side income. Oh speaking of side income, aku nye duit buat cawan for TNB harituh tak dapat lagi. Agaknye Mummy dah masukkan semua dalam account kitaorg kot.. we have this shared account. Duitnye digunakan for my insurance and other stuff, i.e car services, redecorating the house... So ok la kan? Hmmm...hehehhee...

Harini juga seperti hari2 lain mata taknak berfungsi...huhuhuuh~ lagi teruk harinih aku lepas mandi tengok muka kat cermin...Haiyoh!!! Sebijik cam org tak mandi..sembapnye!!!! Tak tau dah nak buat ape... pakai lotion pun tak berjaya menceriakan muka aku lagi dah. Aku sangat risau!!! Takpela, weekend ni nak tido sepuas2nye. Kasik tido nyenyak2 nak cover balik...heheheh...