Tuesday, February 10, 2004 0 Comments A+ a-

My horoscope for the day:

You are a warm and caring person, *scabbers*. What is extraordinary about you is that you seem to care just as much for people you don't know as those you do. You can't tolerate the injustices of this world. And yes, there certainly are many. Today give some thought to what you could possibly do to make a difference in someone's life. There's no sense single-handedly trying to stop world hunger, but you could go down to the local soup kitchen and chop some vegetables. It's a little act, but with a real impact.

I care about other people, but don't ever give me orang Sri Petaling or Bukit Jalil. Menyampah betul aku dengan manusia2 yg tak berhati perut nih. Dia pikir utk diri dia sendiri aje...ape la sangat seat dalam lrt tu yg sampai nak rempuh2 orang? Bukannye baru pagi tadi aku menghadapi masalah ni tapi since I started working in KL and using the lrt la. Pagi tadi lagi best...siap siku aku lagi padahal seat belambak2!!! nak jugak dok sempit2 sebelah aku. Pastu bukan gheti nak cakap sorry. Diaorg nih macam kalau tak dapat duduk tu satu kehilangan besar, satu kesalahan yg amat! Apesal orang2 nih? kaki patah ke kalau tak duduk? Ha? Seat lrt tu boleh kasik bontot korang lagi cantik ka? Cheh. Kalau dah tak dpt seat tu dah la...takyah la sampai nak tolak2 orang. Brape kali dah aku kena tolak. Dah setahun lebih dok ulang alik sini...asyik2 kena tolak aje la aku.

Lagi satu aku nyampah betul orang yg tak gheti2 nak senyum nih. Aku penat kasik senyuman manis kat diaorg, diaorg bleh buat bodo jek? Seperti contohnya orang dalam bangunan tempat aku bekerja nih jugak. Sampai PENAT tau aku senyum ngan dia, dia buat muka sesombong dinding. Pastu kata kat orang lain yg aku nih sombong. Ade ke? Hantuk sekali kang baru tau. Tapi member sorang tu backing kata aku mmg rabun sbb tak pakai spek, tak nampak orang. Masalahnye aku rabun, bukannye BUTA. Aku tau la dengan sape patut memberi senyuman, dengan sape tak patut!Sampai sekarang aku tak pernah senyum dengan dia. Boleh belah. Jika keadaan memaksa pun akan aku pikirkan dulu. Pastu ade lagi sorang amoi nih. Dia dari company luar kot...ntah la... dtg tanye aku pasal nak access server pastu nak mintak password la kejadah nye la... haku tidak diberi kebenaran, kak oiii.. maka org yg menjaga server time tu dua2 takde. aku soh dia tunggu, dia kata ok. sat gi dia masuk lagi. tanye dengan kereknya adekah aku nih org ofis ni sbb kenapa aku ngan member aku sorang lagi tak tau. Laaaaa...wat camne...penat aku explain tak sesabo btol la. Dah la kerek. Tanye bebaik dengan senyuman manis takleh ke? Pastu aku ok lagi ngan dia. Still senyum kalau jumpa tapi dia buat muka sombong. Jadiknye salah aku ke kalau aku nyombong dengan dia skang nih? Buleh la belah!!

Jadiknye skang nih kalau aku buat muka sombong, pedulikkan aku sbb aku tak suka engko. Aku period ke marah2 ni ek? Hahahahahahhaha...