Monday, February 09, 2004 0 Comments A+ a-

Masa berlalu dengan begitu perlahan hari ini. Sudah tidak sabar rasanya untuk diri ini berlari pulang ke rumah. Ape yg ade dirumah? Tiada sapa2. Tu la yg best. Hehehehe. Owh lupa...ade sebaldi baju lagi sedang menunggu untuk dicuci. Waduh waduh...malasnye aku nih~

Rabu nih haku cuti. Yay~ And the best part was that they didn't ask. Thank God! I don't have any more lies to come up with. Hehehehehe... Nampaknye aku kena pegi sorang2. Harap2 semua berjalan lancar. Aku nak settle habis la kalau boleh

Weh terasa cam dah lama tak pegi dating maaa... eh tapi...do I date, in the 1st place? Huhuhuhu~ Aku rasa cam nak jumpa my new chat friend. Tapi dia kat JB. Jauh la pulak....besides, kalau nak pegi sana kena pegi dengan Mak, kalau tak Mak tak caye. Kalau gi dengan Mak, dah tentu takleh berdating! Ahaks...

Ade sape2 nak teman aku gi tgk wayang ari Rabu nih???

Sekarang nih kan aku sedang aktif mengemail rakan2 sebilik aku masa kat college dulu. I miss them all. Dah jarang dah kitaorg dok sama2, makan sama2, lepak sama2... iskk...sedey nye... Kalau la ade Doraemon..bleh pinjam barang dia yg membolehkan aku melihat diri aku dan bebudak nih masa kat college dulu. Bestnye... those days yg membuatkan aku risau hanye lah tests, assignments and exams. Duit pun agak banyak gak zaman tu. And now, yg membuatkan aku risau: contract kerja aku, kewangan aku, assignments, tests, exams, pencarian kerja baru dan sebagainya. Kitaorg 4 orang (termasuk sorang yg membaca blog nih..huhuhuuuh) sorang sambung blaja kat UK, sorang dah kerja dan baru bertunang dan akan melangsungkan perkahwinan hujung tahun ni InsyaAllah. Sorang lagi lebih kurang cam aku la... dah bekerja di salah sebuah institusi pendidikan di KL nih. Jadiknya masing2 sekarang dah sibuk dengan hal masing2. Umur baru 22 dah sebok...ntah ape2 jek kan?

Huhuhuhuu~

Bila la prince charming aku nak dtg nih?? Lama nunggu dah nih!!!

After a thousand times menjenguk jam, sememangnya aku mendapati sekarang nih belum lagi la pukul 4 ptg. Menandakan aku ade 1 jam 1/2 lagi untuk men-sangap-kan diri aku dalam opes yg amat sejuk ini.