Wednesday, February 18, 2004 0 Comments A+ a-

I keep hearing and reading all sorts of things about Love. But somehow, I never get that chance to actually experience it. Love is a many splendored thing, love is like the air we breathe, love is all we need *what about money, huh?* and also, love hurts....

Camne la agaknye ek? Macam nak jugak rasa, but then takut. Sbb tengok org lain cam ade gaduh la ape la kadang2...rasa cam taknak la pulak... macam seram nak handle things like that. Tapi kan...camne kita leh sayang kat sorang tu sampai macam tu sekali kan? Padahal dia bukan family. Dia orang luar. Imagine some stranger sesat masuk rumah, stayed for a while and kita already dah like, can't live without that person. Cam pelik. Ehhh.. aku mencarut la... Malas la nak likir. Let love lead the way *Spice Girls* If I'm not mistaken la...

Anyhow, I'd like to experience that " Mandi tak basah, makan tak kenyang, tidur tak lena" kinda thing. Tapi nanti aku mesti nak deny those feelings kan? Why? I don't know! Tak pernah cuba...mana la nak tau.. Apesal semua benda lain aku boleh cuba, tapi yg nih aku takleh? Don't I have the guts?

Well...