Monday, February 16, 2004 0 Comments A+ a-

Woke up early Sunday morning. Watched tv sambil bergolek2 atas tilam..hahahaha.. Had a 'meeting' with a friend of mine, who is very de penyayang one. Hahahahaha. *ehem Capix...jgn bengang ek*

So 11 o'clock sampai la encik Capix ke rumahku... maka setelah kami bersarapan di kedai mamak berdekatan *mamak tu kenal aku, ok* kami pun bertolak ke Mines Shopping Fair. Plan awal nye nak gi tengok wayang, tapi tak jadik sbb queue panjang sangat. Eh by the way, ko macam dress-up jek semalam, capix. Kenapa? *wink wink* Kami pun menjelajah lah tempat tersebut...tiba2 aku terasa seperti ade benda yg tak kena. Ruapanya betul...mmg tak kena sungguh! Hahahaha.

So he drove me home and I changed and then continued our activity for the day. Ke Time Square lak kami... pada mulanya aku tak lapar..tapi disebabkan some things yg banyak keluar daripada aku menjadikan aku rasa tak cukup darah naik ke kepala. Macam nak pengsan aku dibuatnye tak mendapat makanan. Mekdonals penuh sgt lak.. carik Secret Recipe was something else! Hahahaha.. pusing punye pusing tak jumpa! So we settled for Kenny Rodgers. Lazatnye~ aku roder hot drink, believe it or not... coz nak menjaga kesejahteraan perut aku ketika itu. Heehehehe..

Pusing pusing pusing, tengok roller coaster, beli pirated dvds, kami pun blah la dari situ...Heheheheh.. pastu berpindah pulak ke KLCC. Niatnye nak lepak2 kat park, since aku dah bersuara nak melepakkan diri kat taman kan... tiba2 tgh syok2 lepak..hujan lak... maka kami pun masuk la ke Suria KLCC... maka bermulala la skali lagi kativiti berjalan2 kami... window shop la.. survey things. I had a list of books that I wanted. Hopefully seorang yg PENYAYANG akan belikan utk aku.. *hint hint* Minum sat kat food court.. time tu tak kira la food cuort mana pun sbb aku dah haus giler...padahal baru jek perabih setin coke! So we sat and chatted until Mummy called. Terkejut Mummy kita tak balik2 lagi. Hahahahha.. ~Sorry Mum!~

Then kol 9 ek kita balik? Pastu pusing lak Gombak. Gi tengok BMI yg baru. Tapi tak berani lak nak masuk. Hehehhehe.. pastu baru la balik. Penat dia toksah citer la masa tuh. Badan dah rasa cam senget2 dah. Tapi takpe.. sbb org yg penyayang tu *ehem* memberikan layanan yg baik. ~Don't get me wrong on layanan here, ok~

Dah malam tu ade org takleh tido... teringat kat ape la agaknye ek?? ~huhuhuhu~ Maka yg penyayang tadi pun call la aku. Sembang punye sembang sampai la dekat kol 2. Pastu a few minutes after, tertido la aku...

Maka sampai la ke hari ini, Monday. Mata pagi tadi cam taknak berfungsi. Berdiri dalam lrt pun bleh terpejam mata berehat sat. Tapi harnih jam giler nye kat Bukit Jalil. Tadi masa naik lrt nak kuar ke Pandan Jaya pun tengok traffik kat MRR tu tak bergerak langsung. What de happen, man! Monday, I guess. Rupanya my friend said ade something pasal National Service kat Bukit Jalil. Oh...so that's what yg membuatkan jam giler harinih. Serious nye jam, depan ofis aku kereta cam tak bergerak. And I never see such a thing since I first worked here.

So ok... to Capix.. thank you very much.. you know I had fun :)